onsdag 12 januari 2011

Idag fick jag en till matte!

Snorungen kom hem med en annan tvåbening idag som kallades Jojjo. Jag gillade henne jättemycket trots att hon tyckte att jag var liten. Jag är ju liksom inte liten längre!! Sen blev den där Jojjo kidnappad av en väldigt stor, röd, brummande sak utomhus nyss. Är smått orolig, men hon hann iaf ta några bilder på när snorungen lekte med mig.

Photobucket Photobucket
Följa efter på ena sidan både med snara runt halsen och utan snaran är en lek som snorungen tycker är jätterolig. Tycker att det är roligare att leka med råttan eller bollen, men jag brukar få göra det om jag ställer upp på den där leken först...

Photobucket
Sen ska man dutta nosen i handen för att få godis... Ville egentligen hellre leka med Jojjo...

Photobucket
Men det är faktiskt ganska kul att leka med snorungen också!

1 kommentar:

  1. va duktig du är, för bara som hon vill så får du godis
    Mormis

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck och gör terriern glad!