söndag 6 februari 2011

Har varit i Tyresö, plågsamt men gott!

Var tvungen att åka jäääättelångt med bussar och tåg, men terrier som man är oroas man ju inte över det. Det är faktiskt riktigt kul att åka kommunalt, alla tycker att jag är så söt och vill hälsa. Snorungen och jag kom tillslut fram till Tyresö. Där träffade jag mormor Freja, morfar Marko och morbror Luxor. Luxor är också en russell, därför hatade han mig inte... Han bara ogillade mig och tyckte att jag var en äcklig valp.

Mormor var dum och tvingade mig sitta stilla. Hon påstod att jag var övertrött, pfft sånt kan ju inte en terrier erkänna. Plågsamt! Men sedan var det middag. Då fick jag smaka jättesmaskigt kött, svampinjoner och en potatisklyfta. Gott!
Photobucket
Jag hos mormor med Luxor. Han ser inte så glad ut, men det är bara för att han måste spela tuff inför kameran (eller nåt, tror jag..)

Kan tänka mig att åka till Tyresö igen faktiskt.

3 kommentarer:

  1. Kul att du har träffat din morbror.
    Mormis

    SvaraRadera
  2. Luxor är riktigt söt, men han är långt ifrån den sötaste Russeln för det är ju Joyce! =)

    SvaraRadera
  3. Lill Grisen med Sur Grisen(min Älsklings LUXOR)
    Men SUPERSÖTA bägge två. Mormor

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck och gör terriern glad!