måndag 7 februari 2011

Signalkontroll..? Say what?

Snorungen bryter mina vanor. Istället för att jag ska rusa fram till min matplats och sätta mig framför underlägget innan jag får mitt käk så har hon nu börjat med att jag ska slavarbeta för maten!?! Idag och igårkväll har hon försökt lära mig något hon kallar signalkontroll. Varför? Jag kan sitta. Jag kan ligga. Jag kan stå. Men varför ska man göra det när någon säger till en?

Snorungen påstår att hon "ska filma eländet" någon dag så att Elli blir nöjd, hon vill tydligen se film på mig. Jag tror att jag ska ringa TRIS (Terriers Rätt I Samhället) innan hon får chansen att plåga mig igen.
Photobucket
Ska en terrier verkligen vara tvungen att slavarbeta?

3 kommentarer:

  1. Det är inte lätt att vara liten o få kämpa
    för maten. När jag passar dig får du mat om
    du är hungrig.
    Mormis

    SvaraRadera
  2. inte konstigt att du behöver en bläcka ibland (inlägget neråt) skulle ajg oxå behva om man var tvungen att slita hårt..damn det är ju jag i samma sits nästan:/ vad gör de med oss???//tova

    SvaraRadera
  3. Det är inte lätt att vara Terrier i dag.När man till råga på allt att man måste bilda ett
    TRIS för alla små rackare som far illa./Kicki

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck och gör terriern glad!