onsdag 23 februari 2011

Vadå SÖT?!?!

Snorungen säger att jag är söt i mina ståöron. Söt? Shit, jag är cool! Alla andra jack russellmänniskor tycker dock att jag är ful. Pfft, är deras öron så jäkla rastypiska då? Inte mitt fel att det är kuperad dobermann i mig...

Nu velar hon, Snorungen. Veckopeng eller låta mig se ut som en dobermann. Ni fattar ju vilket alternativ jag skulle föredra.
Photobucket
Min coola look. Snorungen säger att de kommer skratta åt mig på utställningen om jag ser ut sådär.

3 kommentarer:

  1. Jag tycker att du skall få veckopeng igen.
    Mormis

    SvaraRadera
  2. Utan tvekan veckopeng! Snorungen kommer ångra det senare om hon inte ger dig veckopeng igen och du är dessutom sötare i veckopengs-öron! ^^

    SvaraRadera
  3. Definitivt veckoppeng så du ser ut som en riktig russlla och inte nån förväxt jäkla vavva!

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck och gör terriern glad!