torsdag 10 mars 2011

Fegisar, läs INTE!

Följande inlägg kan ses som hotfullt och läskigt. Sådant ska man varna för, även om det kan minska den underhållande skrämseleffekten. Terrier som jag är så gillar jag att sätta ordentlig skräck i folk. Men jag är ju faktiskt ganska snäll ibland, så jag förvarnar er som vet att ni inte kan sova på natten efter att ni har sett en läskig film på TV eller liknande.

Nu till det läskiga:
Om man viker bak öronen lite så de ser lite lagom kuperade ut och när man då till på köpet åstadkommer en sinnessjukt lömsk blick...
Photobucket
...då ser man helt exceptionellt farlig ut!
Hoppas att ni blev rejält rädda nu!

4 kommentarer:

  1. Nu kanske matte förstår att jag inte gillar små hundar // Rocky

    SvaraRadera
  2. Oj vad rädd jag blir,om du ser ut så när jag
    träffar dig ska du få en stor puss
    Mormis

    SvaraRadera
  3. Ojojojoj, huahua vad LÄSKIGT!
    Jag skulle träffa Tanten på lördag hemma hos er, men jag får se om jag vågar!
    /Gudfar

    SvaraRadera
  4. jag har en canon eos 7d och använder mig mest av 50/1,8 och 18-50/2,8. har även ett tele men det gillar jag inte alls och det kommer väl fram några få dagar varje år. vad har du nu?

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck och gör terriern glad!