torsdag 3 mars 2011

Har varit i djungeln

Idag släpade Snorungen med mig på en långpromenad (en hel halvtimme!!) trots att det var lerigt och blött ute. Vår kallar hon det vädret... Vi kom till något ställe med massa lyktstolpar i trä. En smula djungelkänsla sköljde över mig.
Photobucket
Jag och Bollen i djungeln
Photobucket
Likdelar från en träig lyktstolpe
Photobucket
Jag blev en riktig terrier när Snorungen tog bort veckopengen
Photobucket
HAH! Där fick jag honom!
Photobucket
Ska skicka den bilden tillsammans med mitt CV till Tyra Banks. "You wanna be on top", det är jag ju redan. Jobb fixat!

4 kommentarer:

  1. jahaa okej :) blir han stor?

    SvaraRadera
  2. Hur kan någon undra om du blir stor, du som
    redan är världens största Jack Russeltjej ute
    i stora skogen på äventyr.
    Mormis

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack! :)

    Ja, D7000 låter väldigt intressant! Vad kör du på nu för nån ? :)

    SvaraRadera
  4. haha, har en fralla på hunddagiset, han orkar dock mer än vad alla andra gör. Men verkar som att skaderisken är högre just pga ögon och nos. det jobbigaste med honom är att hunddagiset aldrig är tyst, man hör hans snarkningar hela tiden, haha :D

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck och gör terriern glad!