måndag 14 mars 2011

Höjden av elakhet!

Jag är trött, väldigt trött. Har haft pyjamasparty hos Luxor i helgen och dessutom lekt med två russllar till samt deras 4 Snorungar. Min Snorunge säger att jag ändå behöver gå ut! Ännu en sak att nämna för TRIS!
Kan hon inte skaffa en kattlåda åt mig som jag kan kissa i?
Photobucket
Pressar ihop benen så jag inte ska kissa på mig. Jag vill INTE gå ut!
Photobucket
Upptäckte sedan något fantastiskt! Hon hade lagt linsskyddet på golvet. Det tog jag. Sen blev jag pigg och gick ut, fast inte helt frivilligt såklart.

3 kommentarer:

  1. Jag tycker också att du ska få en kattlåda o
    slippa gå ut när du är trött.
    Kram mormis

    SvaraRadera
  2. Vad stor du blivit Joyce! Jisses, värsta Grandisen! =D

    SvaraRadera
  3. Tips från Gudfar: Kissa i Labans korg.
    (Men säg inget till snorungen)

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck och gör terriern glad!