onsdag 23 mars 2011

Jag smittar fortfarande andra HUNDAR

När Snorungens storebror var ute med mig idag (eftersom den jävla Snorungen var i skolan igen) så mötte vi en gubbe med en yorkie. Snorungen säger att den gubben är pantad. Han släpper tydligen fram sin lilla pälsboll till alla andra hundar, inklusive till en terrier Snorungen passade som ville äta den till frukost - varje gång.

Idag ville yorkien hälsa på mig. "Hon har kennelhosta och får inte hälsa!" ropar Storebror. Men yorkien fortsätter fram till mig, till min stora förtjusning. Då lyfter den jädra Storebrorsan upp mig och försöker förklara för gubben att jag kan smitta. "Va..? Men hunden kan väl inte smitta mig??" undrar gubben... Dessa tvåbeningar alltså... Sååå IQ-befriade. Till och med jag fattade ju att det var den där lilla fejkterriern som jag kunde smitta...

Photobucket
Får gå promenader i skogen igen. Tycker att det är kul att skälla på dumma joggare!

1 kommentar:

  1. Du måste vårda ditt språk, små valpar ska inte
    använda fula ord.
    Mormis

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck och gör terriern glad!