söndag 24 april 2011

Nu har jag tagit en powernap!

Så här kommer ett utförligt inlägg om helgen. På fredagen åkte vi till Sandholmarna. Jag och Luxor badade och sprang i skogen. Snorungen tjatade som vanligt på med sin jäkla inkallning. Fattade hon inte att jag inte hade tid med den där utlovade belöningen?!?

På lördagen åkte vi till Nynäshamn. Det var ganska tråkigt för jag fick mest gå kopplad... Gör väl inget om jag springer fram till allt och alla?? Alla älskar ju mig! Vi badade där med. Det är nämligen Luxors favoritsysselsättning. Han kallas för både badanka och säl. Jag kallas för badkruka eftersom jag inte vågar gå ut där jag inte bottnar.
Vågar? Finns inget jag inte vågar! Vill inte förstöra pälsen på ryggen!!

Photobucket
Upp med rumpan precis som ankorna så kanske det blir bättre?
Photobucket
Äh fyfaeeen! Kallt och massa äckligt blött som fastnar i pälsen!
Photobucket
Yick, det försvinner inte!!!!
Photobucket
Fast det finns roliga leksaker i det där blöta!
Photobucket
Tvåbeningarna slänger i roliga leksaker i det blöta. Försökte rädda den!
Photobucket
Försöker se ut som Luxor. Han är ju cool!
Photobucket
Hah, vad gör han??
Photobucket
Hahahahaha! Han är ju riktigt kulig! Min Luxor!
Photobucket
Fast ibland så skäms jag faktiskt över hur han beter sig. Han kan ju inte se ut sådär.
Photobucket
WOHOOOOA!!!

Sen sov jag. Och sov. Och sov. Och sov....... och kanske att jag sov lite till?

Idag så var vi nere vid en sjö och badade igen. Den här gången höll de fast mig i vattnet där jag inte bottnade. Sjukt elakt. Tog ut frustrationen på min favoritkampboll på hemvägen. Skakade livet ur den typ femtioelva gånger. Den fortsatte slå mig i huvudet. Odödlig.

1 kommentar:

  1. nu förstår jag hur du träffade kräftan, det måste har varit när du badade.
    mormis

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck och gör terriern glad!