måndag 18 april 2011

Helhelg hos Luxor

Snorungen släpade med mig till Luxor över helgen. Det var som vanligt gott, fick massa mat av mommo Freja o moffa Marko. Fast som vanligt så var de inte helt snälla. Vi åkte ut till Muskö och där sa Snorungen att vi skulle passivitetsträna. Say what?? Marko gick iväg och slängde roliga leksaker i sjön som satt fast i en lång pinne. Jag fick inte följa med, för hundar ska inte fiska fick jag veta. Så in i bomben orättvist! Det tyckte Luxor också.

På söndagen fick de för sig att vi skulle träffa två andra terriers och ha lekdejt. Den aktiviteten var mer i min smak!
Photobucket
Jag och Goliat
Photobucket
Vi igen. Erkänn att jag ser sjukt cool ut.
Photobucket
Gimli. Han var lite för snabb...
Photobucket
Luxor är min idol!

Sedan tog vi med oss Gimli ut på långpromenad i skogen. Jag sprang mest efter Luxor och Marko, de är så coola!
Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket
Jag var jättetrött när vi kom hem. Fast inte tillräckligt trött för att inte orka tigga mat förstås, det vore ju korkat!

2 kommentarer:

  1. Vilka tuffa godingar! Fast du är klart coolast när du har lagt i överväxeln och springer fortare än vinden :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt med en blogg där hunden skriver "själv". Det gör min hund också och alltid kul att läsa liknande bloggar :)

    Sedan är sidan väldigt fin också. Bra med sidor där man kan läsa om Joyce, mina skills osv. Blir roligare att läsa bloggen om man vet lite mer!

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck och gör terriern glad!