torsdag 2 juni 2011

I'm back!

Här har det visst blivit en liten bloggpaus. Jag har haft så fullt upp med att följa med på skolläger (där jag fått gå viltspår, tränat sök och budföring), slåss med katter, utveckla min redan välutvecklade kottmani (plocka upp varenda kotte som kommer i min väg), bli livrädd för stora svarta hundar på kvällen och älska dem på dagarna och vara allmänt unghundsjävlig.

Unghundsjävlig i kombination med jaktterrier påstod Snorungen att jag var idag när jag satte fart efter ett spår med en sur Snorunge efter. Jeez, skulle fan bara fixa en smarrig middag till oss. Dessa tvåbeningar alltså...
Photobucket
Jag i djungeln innan jag var det Snorungen kallar för olydig.

2 kommentarer:

  1. Ooo, vad jag har längtat efter dig nu har du
    mycket att ta igen.
    Kram mormis

    SvaraRadera
  2. Vad du har varit saknad! Välkommen tillbaka och trots att det säkert inte är meningen så får du mig att dra på smilbanden rätt ordentligt!

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck och gör terriern glad!