söndag 5 juni 2011

Varit hos Luxor igen!

Förstod precis vart vi skulle när vi klev av bussen i Tyresö, släpade med mig Snorungen raka vägen till rätt adress. Duktigt tyckte hon. Dooh, bara för att hon saknar lokalsinne. Vi åkte till Gålö så att jag och Luxor fick bada.
Photobucket
Jag på beachen. Funderar på att skaffa en bikini, tvåbeningar har ju det.
Photobucket
Hoppsan! Vetefan vad som hände med öronen, men det där var ju inte speciellt coolt. Men vad gör man inte? Har hört att man drar till sig bloggläsare om man bjuder på sig själv.
Photobucket
Öronen på plats samtidigt som jag briljerar med lite grodsim.
Photobucket
Jag och Luxor.
Photobucket
Hah, hann före!
Photobucket
Vi är sjukt snygga vi!
Photobucket
Luxor trodde dock att han var en fågelhund. Han ville jaga en kanadagås och sedan så stod han som en pointer. Töntigt, man ska ju vara dobermann precis som mig!

6 kommentarer:

  1. Akta svansen så den inte reagerar o blir
    hängande när du badar.
    mormis

    SvaraRadera
  2. Wow! Vilka fina bilder!

    Vill du byta länkar?

    SvaraRadera
  3. vad kul att ni är tillbaka! :) och vad modigt hon badar numera!

    SvaraRadera
  4. Du har åtminstone ett halsband gjort för en dobermann ;)

    SvaraRadera
  5. Määäh! Om ni var på Gålö så var ni max tio min ifrån mig! :P

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck och gör terriern glad!