måndag 3 oktober 2011

Har haft helg hos Luxor!

Snorungen och jag spenderade två nätter hemma hos Luxor. Det tyckte jag var jättekul. Snorungen är en jättebra tvåbening för hon glömde att ta med min mat. Istället så jag fick äta av Luxors mat som är mycket godare, imorse när hon ställde fram skålen med min mat så blängde jag bara surt på henne. Äckligt!
Photobucket
Vi gick till det där roliga stället som tvåbeningarna kallar för "bruks".
Photobucket
Wiiiiiiie!
Photobucket
Jag tyckte vi kunde dela på den. Det tyckte inte Luxor...
Photobucket
Mina öron fladdrar när jag springer. Ett i taget.
Sen såg jag ut såhär: Photobucket Photobucket

3 kommentarer:

  1. Vilka sötnosar :)

    Sv: Apportering hade nog varit att föredra när krokodilen sätter tänderna i halva foten av "misstag" ;)

    SvaraRadera
  2. Andra hoppbilden är ju störtskön *asg*

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck och gör terriern glad!