måndag 31 oktober 2011

Jag gillar den här dagen!!

Alltså jag trodde inte att jag skulle gilla det här med att fylla år imorse för det första som hände på morgonen var att Snorungen började sjunga falskt för mig. Men Tanten köpte hem leverpastej till mig så det jämnade ut sig. När Snorungen kom hem så gjorde hon en tårta åt mig med leverpastej, skinkost och godis. Sjukt gott! Förlät henne för att hon kraxade så fult imorse.
Photobucket
Galet gott!!
Photobucket
Fick till och med äta från bordet!!
Sen trodde jag liksom att det roliga var slut men HELL NO! Då plingade det på dörren och min favoritgranne kom med PAKET till MIG!!! Åt nästan upp henne av glädje!!
Photobucket
Massa paket som luktar jääääättegott!!
Nu funderar jag på hur jag ska lyckas smita ut ikväll. Tänkte bjuda med mig kullsyskonen ut på krogen nu när vi är så stora. Mer sprit åt russllarna - vi behöver bli ännu mer jobbiga!!

7 kommentarer:

  1. Grattis på 1-årsdagen, hoppas att du bjöd Laban
    på något av allt det goda.
    Kram Mormis

    SvaraRadera
  2. Vilken tur du fick en toppendag med tårta och paket!!!! Kanske lite nattsudd oxå? ;)

    SvaraRadera
  3. Grattis här med! =) Och idag är det puss-dag! =) Oj vad vi har pussats. Gosiga Russeltjej!

    SvaraRadera
  4. Haha, så söt! Tårtan såg riktigt god ut! Om man är hund då ;-)

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag har försökt att gratta dig men det har inte gått. Vet inte varför. Jag har också fyllt år och fick leverpastejstårta och några ben. jag heter Raaw Need for Speed (Lovis kallas jag nu).
    Provar igen att skicka nu.
    Vov vov

    SvaraRadera
  6. Hm, jag är nog inte vaken. Har varit i sälen en vecka så jag är lite trött. Jag såg nu att mina hälsningar till dig gått fram. Jag ska bättra mig och läsa ordentligt.
    Vov vov från Lovis

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck och gör terriern glad!