söndag 15 januari 2012

Min gamla söndag..!

Ja, alltså det där puckot köpte ju en kamera för att slippa ISO-brus och blahablahej vad allt nu heter. Och sen sitter hon framför den där jävla datorn och lägger till brus istället... Vafan? Människor... Fick inte lägga ut de fina bilderna utan brus så här kommer min morgon i retro.... som om man var helt sjukt gammal liksom...
Photobucket
Började med att sjunga en liten morgonsång.
Photobucket
Snorungen klagade på min morgonandedräkt så jag blåste på henne haaaa haaaa!
Photobucket
Sen luktade jag Laban i örat...
Photobucket
...då fick jag skabb...
Photobucket
Laban kom på att han också hade skabb och började klia sig mot mattan, det tyckte jag såg skoj ut...
Photobucket
...så jag gjorde likadant!
Photobucket
Hur har din söndag varit?

6 kommentarer:

  1. Inte alls lika intressant som din! :D

    SvaraRadera
  2. Vi lägger gärna in en länk på vår länksida hit imorgon om det är ok? :)

    SvaraRadera
  3. Jag som kan tycka att brus ger känsla... Men sån är jag, kanske det analoga sitter i fortfarande i mig.

    Kram LISA

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig blogg och härlig hund! :)

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck och gör terriern glad!