söndag 8 januari 2012

Moster Elin!

Photobucket
Moster Elin kom hit idag. Jag blev jätteglad. Hon också!
Photobucket
Vi gick till skogen och Elin lekte med mig. Hon är sjukt stark...
Photobucket
...Och snabb!
Photobucket
Men jag vann förstås!
Photobucket
Avis hon måste varit när jag rusade omkring med min vinst hah!
Photobucket
Sen fick jag en annan leksak. Den var också kul.
Photobucket
Som gjord för att man ska döda den!
Photobucket
Fast den dog inte helt trots att jag slängde runt den typ såhär.
Photobucket
Alla jävla pinnar som springer in i mig!!!
Photobucket
Hur som så klarade jag mig helskinnad ut ur skogen utan utpetade ögon.


3 kommentarer:

  1. Du är en riktig tuffing o du är bara bäst
    mormis

    SvaraRadera
  2. Riktigt söt och liten hon är! :)

    SvaraRadera
  3. Vov! Vad skönt det ser ut att springa i skogen. Jag får inte vara där just nu för här har vi vargar i skogen. Läskigt. Men dom drar väl vidare får jag hoppas.
    Lovis

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck och gör terriern glad!