måndag 2 januari 2012

Såg ni också de där bomberna??

Jag och Snorungen drog hem till Luxor. Mjukisfamiljen skulle fira nyår påstod Snorungen. Tror hon menade att hon och de där andra tvåbenta alltid har mjukisbyxor hemma hos Luxor. Jag och Luxor har ju inga töntiga kläder förstås, sånt är för nakenhundar!
Photobucket
Fast Luxor hade faktiskt täcke på sig när vi var ute. Jag hånskrattade så rått jag bara kunde. Hah!!
Hur som helst så började det smälla atombomber i luften mitt i natten. Det var faktiskt läskigt. Försökte ta skydd under sängen men fick sitta i Snorungens knä istället eftersom hon påstod att sängen inte var en skyddsbunker. Pfft vad vet hon om sånt? Överlevde i alla fall mot alla odds. Man är ju inte terrier för inte liksom!

3 kommentarer:

  1. Gud vilken härlig bild! Vad använder du för kamera?

    kosmosen.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Jag märkte oxå atombomberna, läskigt. Jag satt i mattes knä det kändes tryggt och jag överlevde oxå.Lovis

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck och gör terriern glad!