måndag 13 februari 2012

Vilken söndag det var!

Det är kul att vara i Tyresö hos Luxor. Det händer alltid något kul.
Photobucket
Jag och Luxor hade lekdejt med Goliat och Gimli
Photobucket
Här jagar vi Gimli. Han är jättesnabb så han kom inte ens med i bilden. Det är FUSK med höga ben!!!
Photobucket
Goliat och Gimli är egentligen inte riktigt kloka. Goliat lipar och Gimli försöker bryta nacken av sig själv. 
Photobucket
Här är vi, hela gänget. Det är såklart mig ni ska kolla på.
Photobucket
Som om det inte var tillräckligt jobbigt med lekdejt så åkte vi till Nyfors också
Photobucket
Det var i och för sig kul eftersom Marko kastade snö på Luxor och Luxor fattade inte att det var skitkul.

6 kommentarer:

  1. Det är så fint med snöbilder! :)

    SvaraRadera
  2. Va kul att du fick träffa alla kompisar, ni ser ut att ha haft kul i snön.
    Mormis

    SvaraRadera
  3. Oj vad jag blir avundsjuk, jag vill också ha så där många kompisar att busa med. Här hemma vid mig bor det bara stora farliga hundar.Lovis

    SvaraRadera
  4. Åh vilka fina bilder :) Ser ut som att de har jätteroligt!

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck och gör terriern glad!