måndag 24 januari 2011

Jag har varit på ett jätteroligt äventyr!

Snorungen kom hem tidigt idag från det där hon kallar skolan, jag som precis hade somnat! När jag äntligen lyckats somna om igen så säger de att vi ska gå ut (??). Sen går vi ner till stället där Jojjo blev kidnappad av den där stora röda saken. Men det var inte så farligt att bli kidnappad av den faktiskt, jag till och med somnade.

Vi gick till något som Snorungen och Tanten kallade för veterinären. Jag ville hälsa på en lurvig, vit hund där inne, men det fick jag inte. Istället kom en tvåbening och visade in oss i ett rum och sa att Veterinären skulle komma strax. Jag som trodde att jag var på veterinären?
Photobucket
Väntar på den där veterinären...
Och sen kom en annan tvåbening, tydligen Veterinären... Skumt namn. Hon frågade vad jag var för blandras och trodde att jag var en töntig hane pga färgen på kopplet, men jag älskade henne ändå eftersom hon tyckte att jag var så söt. Hon tog t.o.m. in mig i ett annat rum för att visa någon sköterska hur otroligt söt jag var och så fick jag bita henne i näsan!

Nu vill jag gå till Veterinären varenda dag!!!

4 kommentarer:

  1. Hoppas att hon inte var snorig då,för då kunde hon ha smittat dig lilla Lurvas /Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Du skrek inte hjärtskärande som din syster då?;)

    //Monica o Mini

    SvaraRadera
  3. Vad kul att det blev en positiv upplevelse!:D

    SvaraRadera
  4. Det är klart att veterinären tyckte du var söt,
    det tycker ju alla.
    Mormis

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck och gör terriern glad!