söndag 27 februari 2011

Jag fes på tåget.

Snorungen säger att hon vill skaffa bil och stoppa mig i en bur. Hon har många konstiga idéer.

Var ju hos Freja, Marko och Luxor idag. Först åkte vi till en så kallad djuraffär. Vilket härligt ställe! Kryllade av tuggben, väldoftande godis, mat och roliga människor. Snorungen lät mig inte snatta, hon säger att det är illegalt. Fick smaka massa mat när det lagades mat istället. Citron var en ny upplevelse, trodde att det var något fel på den första biten jag fick eftersom den smakade surt. Den andra biten smakade likadant. Ruccolasallad är godare, då blev jag kallad kanin...

Photobucket
Försökte döda Luxors fågel, den tyckte det var lika bra med självmord och stoppade näbben i rumpan på mig.
Photobucket Photobucket
Mormor och jag lekte med kräftan, som hela tiden försökte fly från mig. Fegis.

5 kommentarer:

  1. Det ser ut som du hade kul igår.
    Kram mormis

    SvaraRadera
  2. Haha skön förstabild, gossedjuret är typ större :) Då är man inte stor ;) Men söt iaf :)

    SvaraRadera
  3. citron gillar inte jag heller...men paprika..gurka..tomater..BLOMKÅL mumms de kallar mig för kanin med:/ //Tova

    SvaraRadera
  4. Hittade hit av en slump ;) Träffsäkert porträtt av en Jack Russellterrorist! Kommer förbi fler gånger för ett gott skratt :)

    SvaraRadera
  5. Det hade du gjort Joyce, jag är lite snällare och slickar!

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck och gör terriern glad!