söndag 27 februari 2011

Jag och Zebran förväntar oss svar

Satt och snackade med Zebran imorse. Han undrade varför jag inte hade någon enkätundersökning i min blogg. Det började jag också undra då, så jag gjorde en. Ert jobb är att klicka i den mest överensstämmande lilla pricken här till vänster. Sluta tveka. Jag bits bara.

Photobucket
Så länge roar vi oss med att slita bort ciderettiketten så att Snorungen inte ska se att vi super.

Tyvärr tog Snorungen oss på bar gärning. Hon asgarvade och sa att det var alkoholfritt. Snacka om att förstöra allt...

2 kommentarer:

  1. STOOOR flaska, liiiiten hund:D Hur fick hon dit den?:D

    SvaraRadera
  2. Ha Ha Ha du är kul du,eller bägge 2
    Skruttet faller inte långt från Träd,hmmmm,jag menade förståss hon den där Snorisen /kram /
    TERRO

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck och gör terriern glad!