fredag 22 juli 2011

Det är synd om mig!

Snorungen och Tanten släpade med mig till Veterinären igår. Sen åkte de hem. Och lämnade mig. Ensam med Veterinären som uppenbarligen är en tvättäkta sadist. Blev nerdrogad tills jag somnade. När jag vaknade kändes det konstigt i magen. Fick förklarat för mig att jag var kastrerad. Det låter inte som någon god maträtt.

Snorungen och Tanten kom och hämtade mig igen på eftermiddagen. Jag som trodde att de hade övergett mig. Talade om för dem att det var syndast i världen om mig, jag var ju liksom döende! Minst!

Photobucket
Som sagt, det är synd om mig. Har en konstig hatt och de kallar mig för "lilla trattkantarellen".
Photobucket
Det är tur att man har den där sura pudeln som huvudkudde!

5 kommentarer:

  1. Har den sure puddelen et brunt og et blått øye? God bedring med magen, forresten. Det går over :)

    SvaraRadera
  2. Men det går över snart och då kan du ge igen!

    SvaraRadera
  3. Stackars mormis lilla gumma, snart blir du nog pigg igen.
    kram mormis

    SvaraRadera
  4. Grattis! Du har nu blivit svampinjon precis som du planerades att bli redan när du var valp! ;)

    SvaraRadera
  5. Men stackars lilla vovven - som blev ivägburen av snorungen och tanten dessutom och sedan lämnad hos en sadist!!! Mina tankar är hos dig och Norgeoffren denna veckan...

    Charlotta (som brukar hälsa på tanten och klappa hundarna lite då och då...)

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck och gör terriern glad!