lördag 23 juli 2011

Tror att jag börjar gilla det här!

Det här är ju faktiskt riktigt fräsigt! Jag får knark utan att behöva hitta på massa bortförklaringar för att kunna dra iväg till Plattan, blir ompysslad dygnet runt, får pannbiff i maten för att jag ska äta, blir buren ut när jag är nödig... Ja, ni fattar!

Photobucket
Jag får till och med sitta ute på balkongen och kolla på världen. Trattkantareller kan tydligen inte ramla igenom räcket.
Photobucket
Fast det är klart! Det är ju fortfarande synd om mig!!

4 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir nu, ser att du mår bättre.
    Har du inte fått nån leverpastej?
    Kram mormis

    SvaraRadera
  2. Det är såååå synd om dig! Men jag överöser dig med pussar min lilla "trattis" och "pannbiff" - MUMS-pussar! /Mommo

    SvaraRadera
  3. Tur trattisen har tid att skriva så vi kan tycka lite synd om dig! Kul att ha dig tillbaka!

    SvaraRadera
  4. Bra att det finns nåt positivt med "svampen";)

    SvaraRadera

Lämna ett tassavtryck och gör terriern glad!